Rektors hilsen

Elverum videregående skole – ELVIS – skal være et godt sted å være. Trivsel og et positivt miljø er viktig for din læring og utvikling. Skolen arbeider for at du skal oppleve dette hver dag.

Rektor Einar Moan - Klikk for stort bildeRektor Einar MoanVi legger vekt på at elevene skal følges tett opp og oppleve faglig mestring og utvikling. Vi arbeider for at elevene skal få realisert sitt potensial.

Vårt overordnete mål er å gi dere alle et best mulig utgangspunkt etter endt skolegang her hos oss.

Elvis er organisert i åtte avdelinger med en egen avdelingsleder. Alle elever vil være knyttet opp mot én av disse avdelingene.

Avdelingsleder, lærere og rådgivere vil sørge for at du får den hjelpen og støtten du har behov for. Skolen har dyktige ansatte som setter deg som elev i sentrum.

Alle vi som jobber på Elvis vil gjøre vårt beste for at tida di her skal bli så god og lærerik som mulig.

Grip sjansen, tør å drømme!

Velkommen til ELVIS!

Einar Moan,