Welcome to a CORE evening!

IB1 invites everyone to a celebration Tuesday 4th of June!

Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.

Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Meeting for parents and guardians of 2IBA

Welcome to an information/dialogue meeting Wednesday 15th May 2024!

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Miljøfyrtårn

Denne uka kan skolen gratulere seg sjøl med endelig å ha fått sertifisering som miljøfyrtårn.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Informasjonsmøte om IB for elever og foresatte på Vg1

Alle interesserte inviteres til auditoriet på Elverum vgs tirsdag 20. februar kl. 18.

Bli kjent med den nye lyskunsten på skolen

Børre Sæthre har laget lyspanelene som er montert på ytterveggene mot Kirkeveien i nord og idrettsanlegget i sør.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.