Informasjonsmøte om IB for elever og foresatte på Vg1

Alle interesserte inviteres til auditoriet på Elverum vgs tirsdag 20. februar kl. 18.

Hva er IB (International Baccalaureate Diploma Programme)?

Tilbudet er en utmerket forberedelse til videre studier både i Norge og utlandet. Du vil få muligheter til å delta i internasjonale aktiviteter og fordype deg i de fagene du trives best med.

IB vil utvikle både akademiske kunnskaper og andre ferdigheter. Undervisningen foregår på engelsk, og hos oss på IB ved Elverum vgs er tilbudet organisert i små klasser.

Hvem kan søke?

Elever som har fullført Vg1 på studiespesialisering, Kunst design og arkitektur, Musikk, dans og drama eller Medier og kommunikasjon, kan søke IB.

Flere spørsmål?

Denne kvelden blir det muligheter for å stille spørsmål til både elever og lærere på skolen vår.

Du kan du også finne mer informasjon her:

Velkommen til møte!

Students throwing hats into the air - Klikk for stort bildeIB graduation 2023 Mikael Sjøholm